Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

12 άνδρες που τους αξίζει μετάλλιο για το ταλέντο στη σχέση τους

Από καιρό σε καιρό, οι σχέσεις μας δεν λειτουργούν ομαλά. Όμως, χάρη στην εφευρετικότητα και την αίσθηση του χιούμορ, οι άνδρες ιδίως, βρίσκουν συχνά τρόπους για να μας βοηθήσουν να ξεχάσουμε τα προβλήματα και τις δυσκολίες μας...

Για να το αποδείξουμε αυτό, ετοιμάσαμε μία συλλογή από παραδείγματα όπου οι άνδρες κατάφεραν να εξομαλύνουν τα προβλήματα της οικογενειακής ζωής.
“Ο άντρας μου ξέρει πώς να οργανώσει το τέλειο ρομαντικό βράδυ…”
© ladyrussellin
“Έστειλα μήνυμα στο σύζυγό μου για να μάθω πώς πηγαίνει η μέρα του με το μωρό. Εκείνος μου έστειλε αυτό…”
© funtime.ge
“Μου συμβαίνει συχνά να χτυπάω τις πόρτες κατά λάθος. Ο σύζυγός μου σκέφτηκε έναν πολύ καλό τρόπο για να με κάνει να εγκαταλείψω αυτή τη συνήθεια.”
© laranaroja.com
“Ζήτησα από το σύζυγό μου να πλύνει τα πιάτα και τώρα φοβάμαι να τα αγγίξω…”
© bigbighome.org
“Ο σύζυγός μου διοργάνωσε ένα αξέχαστο πάρτι για τα παιδιά.”
© ondacero.com
Έκανε πρόταση γάμου στη φίλη του στο στυλ της αγαπημένης της ταινίας κινουμένων σχεδίων. Μάλιστα το φόρεμα το έραψε μόνος του!
© linkis.com
“Έτσι με ενημέρωσε ο σύζυγός μου ότι το γάλα είχε χαλάσει και έπρεπε να απαλλαγούμε από αυτό.”
© jeffmarcelfie
Άλλη μία εξαιρετικά πρωτότυπη πρόταση γάμου.
© choppingblock.com
“Ζήτησα από το σύζυγό μου να αγοράσει έξι πατάτες…”
© sanwen.com
Αυτός ο τύπος ζωγράφισε τη φίλη του σαν μια πριγκίπισσα της Disney ως δώρο για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
© imgur.com
“Ο σύζυγός μου σκεπτόταν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα το πώς να μου πει ότι το πουλόβερ μου είχε μπει στο πλύσιμο. Βρήκε έναν τρόπο να μου δώσει ένα στοιχείο…”
© cnss.com
“Ανησύχησα ότι θα γινόμουν “στρογγυλή”, όταν θα έμενα έγκυος, αλλά ο σύζυγός μου βρήκε έναν τρόπο να με παρηγορήσει.”

Share:
loading...
http://e-magiremata.blogspot.gr/