Breaking News

Αληθινή Εξομολόγηση: Η Μαργαρίτα 40 η γειτόνισσα ταuλωνε μοvο απο τον κ...........ΒΙΝΤΕΟ

Η Μαργαρίτα φορούσε ένα εκρού νυχτικάκι, κοντό, που μετά βίας κάλυπτε την κ…. της, χωρίς σουτιέν και με ένα υπέροχο κόκκινο βρακάκι που ήταν χωμένο μέσα στα κω…..λα της.

Αφού συνήρθα και κατάφερα να ξεκολλήσω το βλέμμα μου από τα μπούτια της, τη χαιρέτησα και την άφησα να παίξει με την κόρη της. Που όμως όρεξη για δουλειά. Η π…. μου άρχισε να φουσκώνει μέσα στη βερμούδα. Η ματιά μου όλο στον κ… ή στα β… της Μαργαρίτας έπεφτε.

Μισή ώρα περίπου, μου έδειχνε τα αφράτα κ…..ρια της και τα στητά της στήθη, αλλά πάντα με μεγάλη προσοχή, μη μας καταλάβει η κόρη της. Αλλά η γυναίκα ήξερε καλά να παίζει έναν άντρα. Έστειλε την κόρη της να πάει στο δωμάτιο της να παίξει. Εκεί φοβήθηκα ότι όλα τέλειωσαν, αλλά έκανα λάθος. Μόλις η μικρή έφυγε, η Μαργαρίτα πηρέ το λάστιχο και τη σκούπα, να καθαρίσει το μπαλκόνι. Σκυμμένη πλέον σε ορθή γωνία, έχω τέλεια θέα του κόκκινου στρινγκ που έχει χωθεί για τα καλά μέσα στα μ…… της, που γυαλίζουν από τα υγρά της.

Γυρίζει το πρόσωπο της προς εμένα, σκύβει ξανά σε ορθή γωνία και να όλο το στήθος με 2 ρ….. μεγάλες και σκληρές μπροστά μου. Με κοιτάζει στα μάτια, χαμογελάει πρόστυχα και μου κλείνει το μάτι. Με το δάχτυλο της μου κάνει νόημα να πάω κοντά της. Μας χωρίζει μόνο ένας φραχτείς μισό μέτρο ύψος.

– Είναι μέσα η γυναίκα μου, της λέω.

– Μήπως θα..........

loading...

Loading...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ