Breaking News

AΛHΘINH IΣTOPIA! Η Kauτn θεiα Xpiστivα -BINTEO

Με λένε Δημήτρη και μεγάλωσα σε νησί με μεγάλη τουριστική κίνηση όλο τον χρόνο μαζί με την κατά ένα χρόνο μικρότερη αδελφή μου, την Νατάσσα.

Τον Νοέμβριο του υπηρετούσα σε ένα στρατόπεδο μια ώρα από τη Θεσσαλονίκη.Όταν έπαιρνα 48ωρες άδειες επισκεπτόμουνα την Χριστίνα και τον Γιώργο

Σε μια πενθήμερη φοιτητική άδεια που πήρα τέλη Νοεμβρίου για να πάω με αεροπλάνο στην Αθήνα να δώσω εξετάσεις δεν βρήκα θέση και μια και θα έφευγα στις 11 το πρωί την άλλη μέρα πήγα στο σπίτι της Χριστίνας και του Γιώργου γύρω στις 9 το πρωί, αφού περπάτησα τρία τέταρτα από την στάση μέχρι το σπίτι τους, αντί στις 11 που πήγαινα συνήθως.

Χτύπησα το κουδούνι της πολυκατοικίας που έμενε αλλά δεν μου απάντησε κανείς, ξαναχτύπησα και μετά από λίγο άκουσα τη φωνή της Χριστίνας να ρωτά ποιος είναι και της απάντησα εγώ ο Δημήτρης.

Μου άνοιξε και ανέβηκα στον 2ο όροφο του που είχε ένα οροφοδιαμέρισμα που έμενε και με περίμενε με μισάνοιχτη την πόρτα έχοντας τυλιγμένο το ολ@yuμvo κopμi της με μια μπλε πετσέτα.

Της είπα καλημέρα, με αγκάλιασε και με φίλησε όπως έκανε πάντα λέγοντάς μου, με συγχωρείς για την αμφίεση, αλλά δεν σε περίμενα τόσο πρωί, συνήθως έρχεσαι στις 11 η ώρα και μας ενημερώνεις πάντα, συμβαίνει κάτι.

Όχι απλά δεν βρήκα θέση για Αθήνα στο αεροπλάνο και θα φύγω αύριο το πρωί.

Κανένα πρόβλημα, μου είπε η Θεία μου και εγώ μόλις τέλειωσα το μπάνιο μου, θα έβαζα πλυντήριο και θα έβαφα τα νύχια μου.

Τι λες πάμε στην κουζίνα να σου κάνω ένα καφέ και μέχρι να τον πιεις να ντυθώ για να πάμε να συναντήσουμε μετά τον Γιώργο στη δουλειά και στη συνέχεια να πάμε για φαΐ το μεσημέρι.

– Ότι πεις Χριστίνα, δεν έχω καμιά αντίρρηση, αλλά αν δεν σε πείραζε θα ήθελα να κάνω και εγώ ένα μπάνιο, γιατί είμαι ιδρωμένος από το περπάτημα και δεν τον ανέχομαι τον ιδρώτα.

Μου πήρε μια μικρή τσάντα που είχα μαζί μου και την πήγε στο δωμάτιο που έμενα όταν τους επισκεπτόμουνα, ενώ εγώ πήγα στο μπάνιο.

Γδuθnκaκαι αφού έκανα ένα σαπούνι άφησα να τρέξει πάνω στο κopμi μου αρκετό χλιαρό νερό, ενώ σκεφτόμουνα ότι η Χριστίνα ήταν...........

loading...

Loading...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ