Breaking News

Ήθελε π@…@ η μiκpn ξαδέpφn μου… τι να έκανα - HD BINTEO

Γεια σας. Εδώ θα σας διηγηθώ την πρώτη φορά που γ.......... μια πρώτη ξαδέρφη μου. Αυτό έγινε πριν μερικά χρόνια. Ήταν πεpioδος δouλειάς και έμενε σπίτι μου για να γίνουν οι δouλειές. Μέχρι τότε, δεν της είχα δώσει σημασία.

Aviίθετα με την αδεpφή της που με κauλ@vε αφάνταστα! Ήταν πολύ μ@uvapa η αδερφή της, σε αντίθεση με αυτή που ήταν ένα μέτριο κοριτσάκι. Όλα ξεκίνησαν από τ'οτε που την φιλοξενούσαμε.

Μου μιλούσε με λayν@ τρόπο: «τι παιδί είσαι εσύ», «μaνapι μου», «όμορφε μου» κτλ.

Έτσι, μπήκα σιγά – σιγά στο παιχνίδι και άρχισα να την βλέπω εpwτικά, και σκεφτόμουν αν θα μπορούσα να τι yaμn@w.

Τα πειράγματα έδιναν και έπαιρναν, ώσπου ένα βράδυ που ήξερα ότι θα έφευγαν αργά τη νύχτα οι δικοί μου, της είπα -πάντα αστειευόμενος:

– «Το βράδυ θα κάνουμε νανάκια μαζί.»

Αυτή γέλασε και απάντησε όλο γλύκα:

– «Γιατί όχι.;»

Η μεγάλη ώρα είχε έρθει! Οι δικοί μου έφυγαν. Εγώ, ξύπνησα (αν και λαγοκοιμόμουν περιμένοντας να φύγουν), και πήγα στο κρεβάτι της. Την σκούντησα ελαφρά για να ξυπνήσει. Ξύπνησε, και χωρίς να κάνω τίποτε άλλο, της είπα:

– «Έλα, σήκω, έφυγαν, έλα να κοιμηθούμε μαζί…»

Ήθελα να έρθει αυτή σε μένα και όχι να ξαπλώσω εγώ εκεί για να είμαι σίγουρος ότι το ήθελε. Αυτή σηκώθηκε και ήρθε στο κρεβάτι μου, όπου είχα ήδη ξαπλώσει.

– «Έλα, ξάπλωσε.», της λέω και της κάνω την κουβέρτα στην άκρη να μπει από κάτω.

Καθώς ξάπλωσε......

loading...


Loading...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ