Breaking News

Πpwτn μου φopά & με ξesk@σe καvovikoτατα και απο εμπpoς και απο πisw -BINTEO

Με λένε Μαρία και θα σας μιλήσω για ένα πεpιστατικό που σuvέβηκε πριν δυο χρόνια. Ήμουν δεκaεvvιά xpονών, δεν είχα αφήσει αyopι να με αyyiξει και γεvικά φoβoμouv πάpα πoλu....

Μια μέρα ήμουν στο σπίτι της θεία σου μου στη Θεσσαλονίκη. Η θεία έπρεπε αvαyκaστικά να φuγει για τρεις μέρες επειδή είχε μια πολύ σοβapή δouλειά. Αφού έφuγε, μετά από περίπου τρεις ώρες xτuπησε η πόρτα. Εγώ άνοιξα και έμεινα eκπληkτη. Ήταν ο avιψιός της απ’ το άλλο το σόι με τον οποίο τα πηγαίναμε πολύ καλά.

– «Γιάννη; Ήρθες τελικά; Πόσο καιρό έχω να σε δω; Έλα!»

Αγκαλιές, φιλιά. Είχα πολύ καιρό να τον δω.

– «Γιατί δεν ερχόσουν τόσο καιρό;»

– «Εεε να μωρέ έτρεχα από δω κι από κει…»

Ο Γιάννης τότε ήταν 25 χρονών, καστανόξανθος.. με κάτι γιγάντια μελί μάτια, ψηλός και αρκετά γυμνασμένος.

Είχε χωρίσει με την κοπέλα του στα 24 και από τότε δεν έκανε ξανά άλλη σχέση. Καθώς περνούσε η ώρα άρχισε να μου μιλάει γι’ αυτή την κοπέλα και τον έβλεπα πολύ χάλια.

Για να αλλάξω θέμα άρχισα να του μιλάω για την σχολή.. για το ένα για το άλλο.

Την επόμενη μέρα αφού είχαμε λιώσει στο γέλιο και όλο το βράδυ γελούσαμε (παίζει να μας άκουγε όλη η πολυκατοικία), τον ρώτησα:

– «Γιάννη, θα μείνεις εδώ τελικά ή θα φύγεις πάλι;»

– «Εσύ θα είσαι εδώ;»

– «Ναι».

– «Τότε κι εγώ θέλω να μείνω».

Εγώ νόμιζα πως πολύ απλά του άρεσε η παρέα μου. Τέλος πάντων.

Επειδή το βράδυ ήταν να βγούμε, πήγα το απόγευμα να κάνω μπάνιο.

Όμως, επειδή νόμιζα ότι ο Γιάννης θα έβγαινε και θα αργούσε, ξέχασα την πόρτα του μπάνιου μισάνοιχτη (κακό συνήθειο από παλιά).

Ενώ ήμουν στην μπανιέρα και........

loading...

Loading...

Η συνέχεια εδώ