Breaking News

Aλnθivή Eξoμoλoγηση-Μέ έβαλε κάτω η ΣAPANTAPA και έκαvα τρεις μέρες να συνέλθω…BINTEO

Θέλω καιρό να σου στείλω τις ιστορίες μου μα δεν ξέρω τι θα ναι αυτό που θα προτιμήσει ο κόσμος να διαβάσει…

Αποφάσισα όμως πως θα ναι καλύτερα όπως λες και εσύ να στέλνουμε ότι υλικό έχει ο καθένας όσο περισσότερο τόσο καλύτερο.

θα σας διηγηθώ την ιστορία μου με μια καλή οικογενειακή μας φίλη της μάνας μου που μου συνέβη τέτοια εποχή όταν γύρισα στην Ελλάδα.

επεδίωξα να μου συμβεί δλδ!

Η Αλίκη ξέρω πως με αγαπάει πολύ και νομίζω πως πάντα της άρεσα εμφανισιακα αν και είμαι πολύ μικρός γι αυτήν.

παντρεμένη με 2 κόρες 40αρα πλέον και την γνωρίζω από μωρό. τίποτα ποτέ δεν με έκανε να φανταστώ αυτό που θα γινόταν.

πάντα με πείραζε όταν με έβλεπε μα πάντα μπροστά σε γονείς και για πλάκα. ούτε ποτέ μου έδωσε κάποιο δικαίωμα για παραπάνω..

…απωθημένο θα πείτε. . μπορεί την γούσταρα πολύ σαν γυναίκα από τότε που άρχισα να καταλαβαίνω..

.. και όπως θυμάμαι ήταν πολλές φορές η πρωταγωνίστρια στις φαντασιώσεις και στις μ@λ@κiες που τράβηξα μικρός για κείνη.......
https://hellenicnwes.blogspot.com/2019/05/paros.html


loading...

Loading...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ