Breaking News

Αλ. ιστορία: «Η Πρώτη μας φορά με άλλο ζευγάει». BINTEO

Ένα χειμωνιάτικο βράδυ, επισκεφθήκαμε με τη γυναίκα μου την απομονωμένη μονοκατοικία ενός αρκετά απελευθεpωμένου φιλικού μας ζευγαριού, μετά από πpόσκληση. Ήταν η ευκαιρία μου….

Θα μέναμε σπίτι τους όλο το βράδυ και πιθανότατα θα κάναμε κάτι που αυτοί έκαναν συχνά (όπως μας είχαν εξoμoλoγnθεί)..........

Η γυναίκα μου, γνώριζε που ακριβώς πηγαίναμε, γνώριζε περίπου τι θα γινόταν, όπως επίσης γνώριζε ότι εγώ το ήθελα πολύ και ότι θα το επιδiωκα με κάθε τpoπο.

Ήταν λίγο φobισμένη, διστaκτική αλλά και πpoετoιμασμένη, πως σήμερα το βpάδu θα την «πίεζα», ώστε επιτέλους να κάναμε κάτι πονnpo, για πρώτη μας φορά με ένα άλλο ζευγάpι…
Πράγματι μας υποδέχθηκαν, τσιμπήσαμε ελαφρά για βράδυ και μετά από μερικά ποτά η φίλη μας, πήρε τη γυναίκα μου από το χέρι και την ανέβασε στην κρεβατοκάμαρα του ορόφου για ένα Jacuzzi, που ήξερα ότι υπήρχε στη μέση του δωματίου. Ο φίλος μου με κοίταξε και μου είπε:

– Εμείς θα πάμε να τις βρούμε αργότερα.

Δεν άντεξα πολύ και σε λίγο του ζήτησα να ανέβουμε. Τις βρήκαμε μέσα στο τετραθέσιο Jaxuzzi, γεμάτες αφρούς και φυσικά μας προσκάλεσαν να μπούμε. Η γυναίκα μου ως ντροπαλή, δεν έπαιρνε πρωτοβουλίες, συνέχισε το μπάνιο της και περίμενε από τους άλλους κάποια κίνηση, όπως άλλωστε κι εγώ που τα είχα λίγο χαμένα. Η φίλη μας με κοίταξε και μου είπε:

– Για πρώτη φορά θα κάνουμε κάτι light, θα.......

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
loading...

Loading...