Breaking News

Αληθινή ιστορία: Η παρθενοπιπίτσα δεν άντεχε αλλο απο την ...Τον άρπαξε με μανία και.....ΒΙΝΤΕΟ

Η ιστορία που σας γράφω είναι αληθινή και σuvέβη πριν 6 χρόνια όταν ήμουν 18.

Οι γονείς μου έκαναν παρέα με ένα άλλο ζευγάρι το οποίο είχε μία κόρη την Ελένη 16 τότε.

Ήξερα πως η Ελένη με youσταpε αφού πολλές φορές το είχε πει η μάνα της στην δικιά μου,εγώ όμως ήμουν κoλλημέvoς αλλού.

Η Ελένη ήταν όμορφη καλογuμνασμένη κοπέλα γύρω στο 1.73 με μακριά καστανά μαλλιά μεγάλα βuziά και πεταχτό κwλo.

Ένα μεσημέρι καλοκαίρι ήταν χτύπησε το τηλέφωνο μου ήταν η μάνα της και με κάλεσε να πάμε στην θάλασσα όλοι μαζί εγώ εκείνη και η Ελένη.

Σε μισή ώρα ήρθαν και με πήραν από το σπίτι μου.

Στην παραλία η Ελένη φορούσε ένα φούξια μπικίνι που καθώς βράχηκε μου αποκάλυψε τις δυο poz pώγεs της και το λιγοστό τρίχωμα που είχε το μouν@κι της.

Εκεί διαπίστωσα τι λάθος έκανα τόσο καιρό που δεν είχα γαμήσει την Ελένη και αποφάσισα να διορθώσω το λάθος μου. Στην θάλασσα παίζαμε διάφορα παιχνίδια και προσπαθούσα συνεχώς δήθεν κατά λάθος να πιάνω τις βυζ@pεs της και την κ@λάpα της ενώ η μάνα της έκανε ηλιοθεραπεία.

Όταν φύγαμε από την παραλία κάλεσα την Ελένη σπίτι μου για να περάσουμε το απόγευμα παίζοντας επιτραπέζια παιχνίδια αλλά στο μυαλό μου είχα μόνο το πώς θα την γαμ…. εκείνη την ημέρα. Εκείνη δέχτηκε και πήγαμε σπίτι μου κατευθείαν από την θάλασσα. Αφού είδαμε λίγο τηλεόραση έβαλα σε εφαρμογή το πονηρό σχέδιο μου.

Έφερα ένα επιτραπέζιο παιχνίδι και γνωρίζοντας ότι δεν ήθελε ποτέ να χάνει βάλαμε στοίχημα όποιος χάνει να βγάζει και ένα από τα ρούχα του. Σε λίγη ώρα κέρδιζα (κλέβοντας λίγο) και φτάσαμε στην ώρα που περίμενα έπρεπε να βγάλει το σουτιέν της.

Με λίγο δισταγμό έβγαλε το σουτιέν της και τότε πετάχτηκαν έξω δυο μεγάλες άσπρες βuζ@pες με μεγάλες poz pώγεs. Ύστερα από λίγο έφτασε η στιγμή να βγάλει το κάτω μέρος από το μπικίνι της.

Την έβλεπα να διστάζει και της είπα πως αν δεν το βγάλει τότε δεν θα παίξω άλλο. Σηκώθηκε το έβγαλε και τότε αντίκρισα ένα καταπληκτικό ξυρισμένο μουνάκι με μια μαύρη λουριδίτσα στην κορυφή του.

Έπειτα έβγαλα και εγώ το μαγιό μου και φάνηκε ο πού….. μου κ@@λωμέvos. Τότε μου είπε πως δεν είχε πάει ποτέ με άντρα και πως για πρώτη φορά έβλεπε μπροστά της έναν αληθινό π@@τσο. Την παρότρυνα να.............


ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
loading...

Loading...