Breaking News

H 45άpα γεpοντοκόpη από την Ήπειρο – «Mε y@μ@..ει ένας τσέλιγκας μέσα στη στάvn…»-BINTEO

Γεροντοκόρη σαραπεντάρα επέστρεψα στο πατρικό των γονιών μου που βρίσκεται σε ένα χωριό της Ηπείρου πριν πέντε χρόνια…

λόγω προβλημάτων υγείας του πατέρα μου και δικών μου οικονομικών προβλημάτων.

Στην αρχή νόμιζα ότι θα καταφέρω να λύσω τα προβλήματα μας, υγείας και οικονομικά, σύντομα.

Δυστυχώς όμως από τότε που ήρθα δεν έχω καταφέρει να δώσω μια λύση και όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο.

Μέσα σε όλα αυτά δεν μπορώ να βρω και σύντροφο. Και πως να .....
δεσμευτώ όταν έχω άλυτα προβλήματα που δημιουργούν μια χάλια ψυχολογία. Πως να ξεφύγω από αυτή την κατάσταση.

Τελευταία άρχισα να πιστεύω πως δεν θα ξανά βρω σύντροφο ποτέ. Τελευταία άρχισα να πιστεύω πως θα μείνω για πάντα 40αρα γεροντοκόρη με τους γονείς και τα προβλήματα τους. Τι να κάνω? Θέλω να σας ακούσω

Στην Ήπειρο και δεν μπορείς να βρεις yκόμενο με τόσους αρχιτσέλιγκες; Ντύσου όμορφα, περπάτα τσαχπίνικα και κάνε μια γύρα στα βοσκοτόπια. Είμαι σίγουρος, ότι θα γοητεύσεις πολλά μουστάκια…Η συνέχεια στο βίντεο παρα κάτω...
loading...

Loading...

ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ