Breaking News

Σάλoς στις Σέρρες: «Πεθepα βpnκε τον yαμπpo στο σαλovι και τον αpxiσε στις Πi.@εs»-BINTEO

Καλησπέρα παιδιά,Εδώ και 2 μιση χρόνια ήμουν καψούpnς με την μητέρα της κοπέλας μου. προχθές(Σάββατο) η κοπέλα μου είχε πάει για καφέ με τις φίλες της και εγώ βρήκα αφορμή να την περιμένω στο σπίτι της να γυρισει όχι μόνος μου αλλά με την μητέρα της.Δεν το πιστεύω ακόμα αυτό που έγινε.

Έκανε μπάνιο και εγώ έβλεπα τηλεόραση όλα καλά και όλα ωραία μέχρι εδω.

Σε κάποια στιγμή μου φωνάζει να κλείσω τις πόρτες του μπαλκονιού για να μην χτυπήσει η πόρτα του διαδρόμου …όπως και έκανα…μετα από 5 λεπτά ειλικρινά μου κόπηκαν τα πόδια…

ηρθε στο σαλονι με το μπουρνούζι και με.........
πετσέτα στα μαλλια, καθησε διπλα μου και εγινε ακριβώς αυτό:

ΜΑΜΑ :Τι βλεπεις στην τηλεοραση?ΕΓΩ:Βλακειες λες και εχει τίποτα σοβαρό να δεις?( μπερδεύοντας τα λόγια μου)

ΜΑΜΑ: Με την Μαρινα μίλησες? (η κόρη της-κοπέλα μου)

ΕΓΩ: Ναι,είναι με τα κοριτσια στο BYRON.

MΑΜΑ:Αφου δεν εχει τιποτα σοβαρο να δεις γιατι δεν την κλείνεις ?(την τηλεοραση)…
loading...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Loading...