Breaking News

«Tα iδiαiτεpα με την ξαδεpφn κατέληξαν σε y@…»-vid

Από μικρός είχα μια ιδιαίτερη αγάπη για το $.e.ξ χωρίς να κάνω εξαιρέσεις άνδρες-γυναίκες. Σας είχα υποσχεθεί σε προηγούμενη ανάρτηση ιστορίας ότι θα σας μιλήσω και για την ξαδέλφη μου που μαζί κάναμε τα πρώτα βήματα στη γνωριμία μας με το $.e.ξ.

Το όνομα της είναι Ευτυχία και είναι κάτι μήνες μεγαλύτερη από μένα. Η μητέρα της και ο πατέρας μου ήταν αδέλφια.

Μέναμε σε ένα διώροφο σπίτι σε ανατολικό προάστιο στους πρόποδες του Υμηττού. Εμείς στο ισόγειο και η Ευτυχία με τους γονείς της στον επάνω όροφο.

Η Ευτυχία είναι μοναχοπαίδι, εγώ έχω μια αδελφή 4 χρόνια μεγαλύτερη από εμένα.

Με την Ευτυχία λόγο ηλικίας μεγαλώσαμε μαζί, κάναμε παρέα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.

Αυτά για εισαγωγή….

loading...
Μεγαλώνοντας παίζαμε διάφορα παιχνίδια, τα πλέον προσφιλή για εμάς… ο γιατρός και το ανδρόγυνο. Όλα είχαν και το απαραίτητο ψαχούλευμα γενικά ο ένας στο σώμα του άλλου και ειδικά στα απόκρυφα μέρη μας. Γύρω στα 10 με 11 αρχίζαμε να κρύβουμε μικροπράγματα ο ένας επάνω στον άλλο και ο άλλος έψαχνε να τα βρει. Όπως καταλαβαίνετε η προσφιλής κρυψώνα ήταν τα άτριχα πουλάκια μας. Γύρω στα 13 αρχίσαμε το χάιδεμα ο ένας στον άλλο και καταλήξαμε να ερχόμαστε πολύ κοντά η Ευτυχία να πιάνει το καυλάκι μου και με το κεφαλάκι να τρίβει την κλειτορίδα της. Εγώ εν τω μεταξύ είχα μυηθεί και στη μαλακία από τα άλλα αγόρια της ηλικίας μου. Έτσι αρχίσαμε να νοιώθουμε και το αποτέλεσμα της καύλας χωρίς βέβαια ακόμη να έχουμε αρχίσει να χύνουμε. Τις ιδέες τις έφερνε η ξαδέλφη μου, αυτή πρότεινε κι εγώ ακλουθούσα.

Τα χρόνια κυλούσαν και εμείς όλο και πιο συχνά κρύβαμε, ψάχναμε, μαλαζόμασταν και όλα αυτά χωρίς λόγια, σχόλια , μορφασμούς κτλ. Είχαμε και μεγάλη άνεση γιατί μέναμε πάνω–κάτω, γιατί ήμασταν συνομήλικοι και γιατί αρκετές φορές κοιμόμασταν μαζί στο σπίτι του ενός η του άλλου. Κοιμόμασταν μαζί σε ένα ημίδιπλο κρεβάτι που είχε στο δωμάτιο της και το βράδυ αφού έσβηναν τα φώτα εμείς παίζαμε. Ένα βράδυ που κοιμόμασταν, 15 χρονών πλέον, δε με άφησε να κοιμηθώ και κάποια στιγμή μου κάνει νόημα να την ακολουθήσω με ησυχία. Βγαίνουμε στον διάδρομο και πλησιάζουμε το δωμάτιο των γονιών της. Το φως μέσα στο δωμάτιο φαινόταν ανοικτό και αρκετά αδύναμα ακούγονταν κάποιοι αναστεναγμοί και βογγητά. Σκύβει στην κλειδαρότρυπα και μετά από λίγο μου κάνει νόημα να δω και εγώ, Τεράστιο μπροστά μου το μουνί της θειας και ανάποδα από επάνω της ο θειος μου να της κάνει γλειφομούνι. Ένα μουνί τελείως διαφορετικό από της ξαδέλφης μου, τριχωτό πιο σκούρο μισάνοιχτο και γυαλιστερό από τα υγρά. Μου έδωσε την εντύπωση ξεχειλωμένου.

Ο θειος το άνοιγε με τα χέρια του το κοιτούσε κάθε τόσο και μετά έπεφτε πάνω και το έγλειφε. Από τόσο κοντά που το έβλεπα φαινόταν μέχρι και η κωλότρυπα της. Και το καυλί του θειου και αυτό μου φάνταζε τεράστιο μέσα σε ένα δάσος από τρίχες και κάτι μεγάλα αρχίδια να κρέμονται από κάτω. Μου κόπηκε η ανάσα. Ψιλοσπρώχναμε ο ένας τον άλλο ποιος θα δει, δυστυχώς η κλειδαρότρυπα είναι μια. Το γαμήσι όμως το είδαμε και οι δυο. Όχι βέβαια κάτι το ιδιαίτερο. Η πρώτη εικόνα ένα 69 μετά της τον έβαλε και αυτή ήταν στα 4, είχαμε καλή οπτική γωνία, τους βλέπαμε από το πλάι και τέλος ιεραποστολικό . Η θεια ήταν πολύ θερμή κάθε τόσο βογκούσε και τον παρότρυνε συνεχώς να την γαμήσει να την ρουφήξει και τέτοια. Ο θειος ήταν σχετικά αμίλητος αλλά αρκετά ορμητικός. Στα μάτια μας φάνταζε κάτι το εξωπραγματικό… στην ουσία όμως, ήταν ένα γαμήσι ενός ανδρόγυνου. Αυτό που με ερέθισε πολύ είναι όταν την γαμούσε ανάσκελα και πλησίαζαν να χύσουν η θεια μου σήκωσε τα πόδια ψηλά τα άνοιξε και άρχισε να βογκά σαν να πονά, ενώ ο θειος μου την σφυροκοπούσε αλύπητα. Κράτησα την αναπνοή μου μέχρι να ηρεμήσουν και μετά κλεφτά γυρίσαμε στο κρεβάτι. Λεπτά μετά με ρώτησε αν μου άρεσε και της απάντησα πολύ. Φυσικά παίξαμε μετά λίγο διαφορετικά από τις άλλες φορές γιατί αρχίσαμε να μιλάμε κιόλας. Όχι κάτι το ιδιαίτερα πρόστυχο απλά περιγράφαμε το τι είδε ο κάθε ένας μας και πόσο εντύπωση του έκανε. Αυτό ήταν η αρχή. Πλέον περάσαμε σε άλλο σεξουαλικό κεφάλαιο. Αρχίσαμε να εκδηλώνουμε την καύλα μας πιο ζεστά. Στην ουσία κάναμε σχεδόν ότι βλέπαμε.

Την άλλη μέρα τη ρώτησα από πότε τους βλέπει. Μου είπε ότι πάντοτε το σκεφτόταν ότι οι γονείς της όπως και όλων γαμιούνται και δεν είναι κακό, απλά δεν έτυχε να τους αντιληφτεί. Κάποιο βράδυ όμως πριν από 2-3 μήνες άκουσε κάποιες φωνές και νομίζοντας ότι ήταν καυγάς τους είδε για πρώτη φόρα από την κλειδαρότρυπα αλλά δεν κάθισε να τους δει μέχρι τέλους. Από την επόμενη φορά όποτε τους έβλεπε καθόταν μέχρι το τέλος. Από τότε κάθε βράδυ έστηνε αυτί και βλέποντας τους μαλακιζόταν. Δεν ήθελε να μου το πει γιατί στην αρχή ντρεπόταν αλλά μετά άλλαξε γνώμη. Τόσα μυστικά οι δυο μας άλλο ένα δεν πειράζει.

Μπήκε στη ζωή μας το μάτι. Πλέον σταματήσαμε να κοιμόμαστε σπίτι μου και κοιμόμασταν μόνο στο δικό της. Βρήκαμε και άλλο τρόπο να βλέπουμε και οι δυο για να μην τσακωνόμαστε ποιος θα πρωτοδεί. Στους τοίχους είχαν μείνει οι τρύπες από τα μπουριά της σόμπας, είχαμε βάλλει καλοριφέρ. Ανεβαίναμε σε ένα έπιπλο που υπήρχε στο δωμάτιο της και από την τρύπα μπορούμε να δούμε στο δωμάτιο των γονιών της μέσω ενός καθρέπτη που υπήρχε εκεί. Είχαμε πολύ καλή οπτική γωνία και καλύτερη εικόνα γιατί βλέπαμε όλο το κρεβάτι υπό γωνία. Κολλούσαμε το κεφαλιά μας, βλέπαμε παράλληλα χαϊδεύαμε ο ένας τον άλλο και μετά ολοκληρώναμε τη μαλακία στο κρεβάτι. Για εμάς μπορώ να πω ότι ήταν ένα πολύ καλό φροντιστήριο. Είδαμε τα πάντα, γλειφομούνι, πίπα, 69, γαμήσι σε όλες τις στάσεις καθώς και το θειο να γαμάει τον κώλο της θειας. Μόνο τα χύσια του δε βλέπαμε γιατί πάντα έχυνε μέσα της.

Κύλησε ένας χρόνος και στα 15 εγώ γνώρισα τον κ. Νίκο ο οποίος μου γνώρισε το σεξ μεταξύ ανδρών. Αυτό δεν το έμαθε ποτέ η Ευτυχία αλλά ούτε επηρέασε καθόλου το μεταξύ μας παιχνίδι . Είμαι σίγουρος ότι αν της το έλεγα θα ήθελε να είναι από μια γωνία να μας βλέπει.

Η Ευτυχία δεν ήθελε να τη γαμήσω, αλλά και τους δυο μας κάτι μας έλειπε πέραν από την αμοιβαία μαλακία και το τρίψιμο της κλειτορίδας της ξαδέλφης μου με το παπάρι μου. Κάποιες φορές προσπάθησα να μπω μέσα στο μουνάκι της, αλλά αυτή τραβιόταν και με σταματούσε γιατί φοβόταν αφενός να μη μείνει έγκυος, αφετέρου δεν ήθελε να χάσει την παρθενία της. Η μόνη εύκαιρη λοιπόν τρύπα ο κώλος της. Γνώση μεγάλη, από τη μια μεριά οι γονείς της από την άλλη η δική μου εμπειρία με τον κ. Νίκο. Σχετικά εύκολα λοιπόν άρχισα να τη γαμάω από τον κώλο. Στην αρχή ανάμεσα στα κωλομάγουλα μετά της τον έβαλα μέσα. Με την Ευτυχία δε βάζαμε μόνο σάλιο αλλά και βούτυρο και γλιστρούσε μια χαρά μέσα.

Δε σταματήσαμε όμως εκεί, έπρεπε να μορφωθούμε κι άλλο. Τους δικούς μου γονείς δεν μπορούσαμε να τους δούμε. Είχα μια αδελφή στο σπίτι και δεν είχε άμεση πρόσβαση το δωμάτιο μου με αυτό των γονιών μου. Είδαμε όμως άλλα ζευγαράκια βράδυ στον Υμηττό και μια φορά την αδελφή μου να τη γαμάει ο δικός της κάποια μέρα στο σπίτι μας, όταν έλειπαν οι δικοί μας. Είπαμε 4 χρόνια μεγαλύτερη, φοιτήτρια ήταν.

Την ιδέα σαν σκέψη μου την έδωσε η Ευτυχία. Πρέπει να ήμασταν 17 χρονών και η αδελφή μου ήταν 21. Το ξέραμε ότι είχε δεσμό γιατί πολλές φορές τους είχαμε δει να τη φέρνει στο σπίτι με το αυτοκίνητο. Η ξαδέλφη μου κάθε τόσο με ρωτούσε που νομίζω ότι την γαμάει. Τι να της πω;… υπέθετα σπίτι του. Για καλή μας τύχη ένα σαββατοκύριακο οι γονείς μας είχαν πάει στη βόρεια Εύβοια σε ένα εξοχικό που είχαμε και γυρίζοντας το απόγευμα στο σπίτι με περίμενε η Ευτυχία η οποία με πληροφόρησε ότι πριν λίγο μπήκε στο σπίτι η αδελφή μου με τον γκόμενο. Ευκαιρία μοναδική. Πήγαμε από το πίσω μέρος και μπήκαμε στο σπίτι από την κουζίνα. Το δωμάτιο της αδελφής μου είναι λίγο πριν από το δωμάτιο των γονιών μου. Έχει ένα εσωτερικό παράθυρο με το σαλόνι το οποίο καλύπτεται με μια κουρτίνα από την πλευρά του σαλονιού. Από την κουζίνα αθόρυβα βρεθήκαμε στο σαλόνι χωρίς να ανάψουμε κανένα φως. Παραμερίσαμε λίγο την κουρτίνα από τις δυο πλευρές ίσα-ίσα να βλέπουμε.

Μέσα η αδελφή μου και ο γκόμενος φιλιόντουσαν και χαϊδευόντουσαν. Φορούσαν ακόμη τα ρούχα τους αλλά δεν άργησαν να τα βγάλουν σιγά-σιγά και να μείνουν γυμνοί. Όπως ήταν ξαπλωμένοι η αδελφή μου μας είχε γυρισμένο τον κώλο. Δεν είδαμε πολλά προκαταρκτικά. Αφού χάιδεψαν ο ένας τον άλλο την γύρισε ανάσκελα και ανεβαίνοντας επάνω της τον κάρφωσε. Η αδελφή μου δίπλωσε τα πόδια γύρω από την πλάτη του. Το κακό ήταν ότι δε μπορούσαμε να δούμε ούτε το μουνί της αλλά ούτε και το καυλί του να μπαινοβγαίνει. Καθώς έβλεπα, πιάνει η ξαδέλφη μου το χέρι μου και το ακουμπά στο βρακί της. Εγώ το βάζω μέσα και πιάνω το μουνάκι της το οποίο ήταν μούσκεμα και βλέπω στο μισοσκόταδο την ξαδέλφη μου να με κοιτά και δαγκώνεται από καύλα. Δε μπορώ να πω ότι το γαμήσι της αδελφής μου ήταν το κάτι άλλο αλλά είναι πολύ καυλωτικό να παίρνεις μάτι δυο να γαμιούνται, όπως και να το κάνουν. Μόλις τέλειωσαν, σιγά-σιγά ανεβήκαμε στο σπίτι της ξαδέλφης μου και ξαναμμένοι και οι δυο αφού παίξαμε λίγο τη γάμησα από τον κώλο ενώ εκείνη έτριβε την κλειτορίδα της.

Δε θέλω να σας κουράσω άλλο. Με την ξαδέλφη μου συνεχίσαμε κάνοντας τα πάντα εκτός από το να της γαμήσω το μουνάκι. Αυτό το χάρηκε ένας τύπος που γνώρισε όταν ήμασταν στη δευτέρα λυκείου και πλέον μαζί αραιώσαμε, ώσπου σταματήσαμε τελείως και πήγαινε με αυτόν.
ν γαμάω.
Μετ.σε ιστοτ
Loading...