Breaking News

“Survivor” – Σφοδρή επίθεση απο τα ΜΜΕ για τον ξεφτίλα τον Παπά!


Είναι προκλητικό, είναι χυδαίο και ξεπερνά κάθε όριο ευγένειας και παιχνιδιού. Είναι απάνθρωπο. Η χθεσινή ατάκα του “φτηνού” Αλέξη Παππά στον αέρα και ο χαρακτηρισμός καρκίνωμα για την συμπαίκτριά
 ......
του Άννα Μαρία Βέλλη, δείχνει το ήθος του ανδρός.  
  • Όπως κατακεραύνωσα τα όσα έγραφαν για το κορίτσι αυτό – που δεν είναι ούτε γνωστή, ούτε και φίλη μου – περί θανάτου και καρκίνου στα σόσιαλ μίντια έτσι και σήμερα “σταυρώνω” τον δήθεν ηθοποιό.

Την ώρα που δεκάδες συνανθρωποί μας δίνουν την μάχη της ζωής απέναντι στον καρκίνο… αυτή που μάλλον ο Παππάς και οι όμοιοί του θεωρούν δεδομένη, ακούω τόσο εγώ αλλά και η κόρη μου στον αέρα αυτόν τον απαράδεκτο χαρακτηρισμό.

 

Κι επειδή στα 28 και πλεόν χρόνια της πορείας μου στη δημοσιογραφία έχω μπεί στο πλαίσιο του ρεπορτάζ στο νοσοκομείο “Άγιος Σάββας” και έχω μιλήσει με ασθενείς, συγγενείς, γιατρούς και νοσηλευτές… προτείνω στον Αλέξη… όταν βγεί απο το παιχνίδι να περάσει μια βόλτα απο το νοσοκομείο.

 

Ίσως τότε καταλάβει τι σημαίνει Καρκίνος. Ντροπή σου.