Breaking News

Παναγιώτα 26 από Σαλαμίνα: Είμαι NYMΦΟM@NHΣ. Θα το έκανα και τσάμπα αλλά για 50ευρω….

Γεια σας, ας πούμε με λένε Παναγιώτα και είμαι παντρεμένη με τον Αλέξη.Θα διαβάσετε παρακάτω για πoιο λόγο…δεν θέλω να αναφέρω τα πραγματικά μας ονόματα γιατί τρέμω και στην ιδέα ότι κάποιος θα μας αναγνωρίσει….

Δεν θελω να κραξω την πεθερα μου, η την κουνιαδα μου, η την γειτονισσα μου οπως διαβαζω και ακουω απο διαφορες κοπελες που συναντανε προβληματα.

Συνηθως οι νυφες αλλα και οι γαμπροι με τους πεθερους τα πανε τελεια. Έτσι πιστευα και γω οτι θα συνεβαινε με εμενα αλλα ελα που αρχιζω να συμπεραινω οτι σε αυτη την ζωη ερχομαστε για να ξαφνιαζομαστε συνεχεια!

Ο πεθερος μου που λετε ειναι οτι πιο ελεεινο σιχαμα εχω συναντησει στα 28 μου χρονια! Γιατι το λεω αυτο;

Γιατι μου την επεσε στα ισα και με εχει κανει να τρεμω την στιγμη που θα τον αντικρισω!
Πως ξεκινησε το σκηνικο;

Με τον αντρα μου ειμαστε μαζι 5 χρονια. Όλα ξεκινησαν απο την πρωτη μου επισκεψη στο σπιτι του για να γνωριστω με τους γονεις του. Δεν σας κρυβω οτι η χαρα μου ηταν μεγαλη γιατι ειχα το αγχος να με αποδεχτουν και αμεσως ειδα προσωπα φιλικα που μου εδειξαν συμπαθεια.

Η πεθερα μου ειναι μια γυναικα καλοσυνατη το ιδιο και η κορη της και εγιναν χαλι να τους πατησω για να με ευχαριστησουν.

Ο δε βρωμόγερος (sorry αλλα εχω και χειροτερα επιθετα για την παρτη του) ηταν μες την καλη χαρα και ολο μου εκανε κομπλιμεντα και…

loading...

Loading...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ