Breaking News

Πραγματική Ιστορία: Η αδερφή μου η Στέλλα: Το πρώτο άγγιγμα-BINTEO

Καλοκαίρι. Η ζέστη ανυπόφορη, λίγες μέρες ακόμα, θα έρθει ο Σεπτέμβρης και θα αρχίσει ξανά η καθημερινότητα. Ότι καθημερινότητα μπορεί να έχει ένας φοιτητής που θα μπει στο 2ο έτος σε μια σχολή που του αρέσει και δεν του αρέσει, σε μια πόλη στην επαρχία, που επίσης, του αρέσει και δεν του αρέσει.

Μια χρονιά που αναμένεται πολύ διαφορετική από την πρώτη χρονιά ελευθερίας από το πατρικό. Κι αυτό γιατί η ελευθερία θα περιοριστεί κάπως. Ο λόγος; Η Στέλλα.Η κατά 1 χρόνο μικρότερη αδερφή μου που μόλις προχθές έμαθε ότι περνάει και αυτή στην ίδια πόλη με μένα. Και φυσικά θα μείνει στο ίδιο σπίτι με μένα.
Σε ένα κάτι σαν τριάρι με ενιαία κουζίνα-καθιστικό, στο οποίο μετά βίας χωράνε ένας καναπές , ένα τραπεζάκι και 2-3 πουφ.

Εκεί που άραζα με τις ώρες όλη τη χρονιά χαζεύοντας στο laptop, βλέποντας τηλεόραση, πίνοντας μπύρες με φίλους, ή μαθαίνοντας τις πρώτες μου εμπειρίες στο σeξ από την πρώτη μου «σοβαρή σχέση», τη Λένα, η οποία θεώρησε ότι το δίμηνο του καλοκαιριού που θα ήμασταν χωριστά ήταν πολύ για αυτή και με παράτησε κανονικότατα.

Πιο δίπλα , δεξιά από το διάδρομο που οδηγεί στο μπάνιο δύο μικρές κρεβατοκάμαρες. Μια δικιά μου και η άλλη, έρημη μέχρι σήμερα, το δωμάτιο που θα στεγάσει τη Στέλλα τα επόμενα χρόνια.

Η Στέλλα. Η μικρή μου αδερφή με την οποία έχουμε τόσα λίγα κοινά.

Με την οποία δεν έχουμε κάνει ούτε προσπάθεια να κάνουμε παρέα ποτέ.

Η κοπέλα με την οποία η σχέση μας ήταν τόσο τυπική και απρόσωπη όσο μέναμε στο πατρικό που κάποιος που μας ήξερε θα πέθαινε στα γέλια σκεπτόμενος αυτή την επερχόμενη συγκατοίκηση.

Η Στέλλα του 1.65, αυστηρά κάτω από 55 κιλά, με τα σγουρά μαύρα μαλλιά της που έπεφταν αρκετά κάτω από τους ώμους και τα οποία όταν τα ίσιωνε γινόταν αρκετά πιο όμορφη.

Από το όσο, αντικειμενικά, πολύ όμορφη ήταν, με τα άψογα για το σώμα της στήθη, με τα καστανά μεγάλα και ζωηρά μάτια, η Στέλλα η λιγομίλητη, η εσωστρεφής.

Η αδερφή μου η Στέλλα.

Όσο για μένα; 1.80 , λίγο πάνω από 75 κιλά, ξανθά μακρυά μαλλιά και φυσικά, τα ίδια με αυτή, καστανά μάτια.

Καθόμουν ξάπλα στον καναπέ όταν χτύπησε το κουδούνι. Ήρθε με το λεωφορείο, τα πράγματα της είχαν έρθει με τους γονείς λίγες μέρες πριν και είχαν τακτοποιηθεί πριν αυτοί επιστρέψουν στην Αθήνα.

Εγώ ψευτοδιάβαζα για την εξεταστική του Σεπτέμβρη, αυτή είχε όλο το χρόνο να διερευνήσει το σπίτι, την πόλη, ότι ήθελε.

Προτίμησε να ξεκουραστεί όπως είπε, πηγαίνοντας όπως πάντα στο δωμάτιό της, αφού πρώτα έκανε ένα ντους.

Εγώ παρέμενα στον καναπέ διαβάζοντας.

Κάποια στιγμή σηκώθηκα να πάω στο μπάνιο και όταν μπήκα εκεί αντιλήφθηκα με τη μια τη διαφορά:

Tο άρωμα από το αφρόλουτρο, το αποσμητικό της, όλα αυτά που θυμίζουν μια γυναίκα, γυμνή να κάνει ντους.

Περίεργη σκέψη αλλά πέρασε φευγαλέα από το μυαλό μου.

Όχι τόσο φευγαλέα όμως ώστε να μη ρίξω μα ματιά στον κάδο για να δω το μικρό μαύρο εσώpouxo της και να επιβεβαιώσω αυτό που είχα δει:

Ότι η αδερφή μου είχε μεγαλώσει αρκετά, ώστε να ντύνεται, να φέρεται και να είναι σeξi.

Κάπως έτσι περνούσαν οι μέρες , δεν είχαμε πολλά-πολλά και όσες φορές με ακολούθησε έξω για καφέ ή ποτό, ήταν χαμογελαστή, ευδιάθετη και αρκετά έξυπνη, ώστε να καταλαβαίνει ότι τα αvτpiκά μάτια την κοίταζαν συνεχώς.

Μια Κυριακή βράδυ καθόμουν στον καναπέ διαβάζοντας το πρώτο μάθημα που θα έδινα το επόμενο πρωί.

Αυτή με είχε καληνυχτίσει και ήταν στο δωμάτιο της.

Η βαρεμάρα δεν άργησε να με ωθήσει να κλείσω το βιβλίο και να μπω σε ένα site με τσόντες.

Ο πούτσος μου δεν άργησε να ανταποκριθεί στα βίντεο. Σκλήρυνε και μεγάλωσε αρκετά ώστε το μποξεράκι να είναι εμπόδιο.

Τον έβγαλα έξω και άρχισα να τον παίζω.

Ανάμεσα στις σκηνές, η φαντασία μου πήγαινε στο βλέμμα της , στο εσώρουχο, στα βυζιά της.

ΌΧΙ! Έλεος, τι σκέφτομαι;

Όμως ξανά εκεί.

Πλησίαζα στο τέλος όταν άνοιξα τα μάτια και αποφάσισα να σηκωθώ πριν χύσω να βγω να πάρω αέρα.

Δεν ήταν δυνατόν να φαντάζομαι τέτοια πράγματα.

Βγήκα στο μπαλκόνι με το μποξεράκι και περπατούσα πέρα δώθε, προσπαθώντας να ξεϊδρώσω από το φούντωμα.

Κι αν με το δώθε δεν είχα πρόβλημα, στο πέρα πάλι τα δαιμόνια εμφανίστηκαν.

Η μπαλκονόπορτα της , ανοιχτή λίγο ώστε να μπαίνει το αεράκι.

Σαν υπνωτισμένος στάθηκα να τη δω να κοιμάται. Και την είδα μόνο που δε κοιμόταν.

Είχε το λαπτοπ της στην αριστερή πλευρά του κρεβατιού κι αυτή ήταν πλάγια ξαπλωμένη, πλάτη προς εμένα , με ένα ροζ μικρό υφασμάτινο σορτς να μην κρύβει και πολλά.

Το κωλαράκι της διαγραφόταν ξεκάθαρα ενώ ανάμεσα στα πόδια της φούσκωνε ένα τέλειο μουνάκι.

Από πάνω φορούσε ένα άσπρο τοπάκι.

Όλα αυτά μου τράβηξαν την προσοχή για ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Το λαπτοπ όμως για πολύ.

Την έβλεπα να πληκτρολογεί και εύκολα κατάλαβα ότι είναι σε τσατ γνωριμιών.

Δε μπορούσα φυσικά να διακρίνω τα γράμματα, όταν όμως άλλαξε καρτέλα μπόρεσα αμέσως να διακρίνω μια πορνοστάρ να χτυπιέται πάνω στον πούτσο ενός τέλεια γυμνασμένου τύπου.

Την παρατήρησα καλύτερα…Τα πόδια της ήταν σφιγμένα και το κωλαράκι της έκανε κάποιες μικρές επαναλαμβανόμενες κινήσεις, ουσιαστικά έτριβε το μουνάκι της στα πόδια της.

Το ένα της χέρι χάιδευε το στήθος της, το άλλο χειριζόταν το λαπτοπ.

Προσπάθησα να συνέλθω, αλλά μου άρεσε τόσο πολύ το θέαμα.

Είχα καυλώσει πάλι και ήξερα πως με ελάχιστα αγγίγματα θα έχυνα σαν τρελός.

Έτσι αποφάσισα να γυρίσω στο δωμάτιο μου και να χαρίσω αυτό τον οργασμό στον εαυτό μου.

Όμως τελευταία στιγμή την είδα να κλείνει την οθόνη να ξαπλώνει μπρούμυτα με το κεφάλι στο μαξιλάρι και το ένα χέρι να εξέχει από το σορτς, τρίβοντας το μουνάκι της.

Έντονα, πολύ έντονα. Η λεκάνη της κινούταν πάνω κάτω και αμέσως φαντάστηκα ότι τα δάχτυλά της ήταν όρθια και με αυτή την κίνηση γαμούσαν το μουνάκι της.

Τελείωσε γρήγορα με ένα μεγάλο τέντωμα του σώματος της.

Δέκα δευτερόλεπτα αργότερα είχα διασχίσει το μπαλκόνι, είχα μπει στο δωμάτιο μου και 30 δευτερόλεπτα πιο μετά άδειασα τα χύσια μου σαν τρελός.

Τίποτα δεν είχε πολύ σημασία τις επόμενες μέρες.

Είχα παραδοθεί στον άρρωστο εαυτό μου.

Τον έπαιζα σαν τρελός, συνέχισα να την παίρνω μάτι σε κάθε ευκαιρία και μάλιστα τη μέρα που πήγε να γραφτεί στη σχολή και είχα όλο το χρόνο μπροστά μου έψαξα τα εσώρουχα της , αλλά κυρίως το λαπτοπ της.

Οι ανακαλύψεις με καύλωσαν ακόμα περισσότερα. Η μικρή Στέλλα , έλιωνε στα τσατ και στα τσοντοσάιτ.

Βλέποντας κάθε είδους τσόντα.

Στις συνομιλίες της στο skype και στο facebook κατάλαβα τρία πράγματα. Ότι κάνει cybersex συνεχώς, ότι δεν είναι παρθένα αλλά ότι τώρα είναι μόνη.

Τους επόμενους 3-4 μήνες αυτό συνεχίστηκε.

Είχα υποψίες ότι κάτι ίσως είχε καταλάβει αλλά τίποτα δεν είχε συμβεί.



Κάναμε βέβαια πιο πολύ παρέα, έβγαινε μαζί μου, μιλούσαμε πιο πολύ.

Ένα βράδυ, εγώ κλασσικά καναπέ, την ακούω να έρχεται από το διάδρομο, περιμένοντας να ακούσω αυτό που είχα διαπιστώσει κι εγώ στο λαπτοπ μου.

– Ρε συ έχεις ίντερνετ;

– Όχι ,δεν ξέρω τι διάολο φταίει.

– Πω… δεν περνάει η ώρα και βαριέμαι να βγω.

– Κι εγώ τα ίδια, κάτσε να δούμε τηλεόραση μέχρι να επανέλθει.

Το είπα έτσι και δεν σκέφτηκα ότι θα φέρει αυτό το σώμα για το οποίο τον έπαιζα καθημερινά στον ίδιο καναπέ.

Ούτε πως για να βολευτούμε έτσι όπως ήμουν εγώ ξάπλα μόνο με το μποξεράκι, έπρεπε ουσιαστικά να ξαπλώσω πάνω στα μπούτια της. Νιώθοντας το καυτό της μουνάκι σε απόσταση εκατοστών.

Έκλεισα τα μάτια και προσπάθησα το αυτονόητο: Να μην καυλώσω και αν αυτό συμβεί να διπλώσω έτσι τα πόδια μου ώστε να μην το δει.

Το πρώτο φυσικά απέτυχε, αλλά κάπως πάλεψα το δεύτερο. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα της έδωσα το τηλεκοντρόλ, ψέλλισα ότι νυστάζω και έκλεισα τα μάτια.

Έμενα φυσικά ξύπνιος προσπαθώντας να ρουφήξω το άρωμα από το μουνάκι της λίγα εκατοστά πιο δίπλα από τη μύτη, προσπαθώντας να φανταστώ τα βυζάκια της να αιωρούνται πάνω το μάτια μου.

Ο πούτσος μου με πόναγε κυριολεκτικά. Αυτή με χάιδευε στα μαλλιά αφηρημένα. Μέχρι που…

– Άγγελε…

Τίποτα εγώ , σιωπή.

– Άγγελε, να σε αφήσω να κοιμηθείς εδώ; Πάω μέσα.

Πάλι σιωπή εγώ. Λίγα δευτερόλεπτα ησυχίας και μετά ένιωσα το χέρι της στο στήθος μου. Να κατεβαίνει.

Ήξερα ότι με κοιτάει μες τα μάτια περιμένοντας να τα ανοίξω και προσπαθούσα να υποκριθώ όσο καλύτερα τον κοιμισμένο.

Χάιδεψε τον αφαλό μου και οδήγησε το χέρι της εκεί που το κεφαλάκι του πούτσο μου πνιγόταν κάτω από το ασφυκτικό μποξεράκι.

Το χάιδεψε κυκλικά σαν να ήθελε να μετρήσει την περίμετρο του. Ξανά και ξανά. Αρρώστησα, θα έχυνα σίγουρα. Προσπάθησα να ηρεμήσω αλλά και να κάνω τη επόμενη κίνηση.

Έχοντας κλειστά τα μάτια και παριστάνοντας τον κοιμισμένο, γύρισα ανάσκελα. Κατάλαβα την ανάσα της να κόβεται. Να μένει ακίνητη. Σίγουρα νόμισε ότι ξύπνησα και την κατάλαβα. Αλλά εγώ “κοιμόμουν”…

Τώρα ο πούτσος μου ήταν στο πιάτο μπροστά της. Πρησμένος προσπαθούσε να σκίσει το μποξεράκι και να φτάσει στο χέρι της. Περίμενα 2-3 λεπτά ή έναν αιώνα μέχρι που ένιωσα ξανά το γνώριμο πλέον χέρι της. Πάλι εκεί να τρίβει τον πούτσο μου, να τον σφίγγει, να χαϊδεύει τα αρχίδια μου.

Την κατάλαβα να μετακινεί ελάχιστα το κεφάλι μου ώστε να την ξεπλακώσω. Ανασηκώθηκε ύστερα ξανακάθισε και δεν μου πήρε παρά δευτερόλεπτα για να καταλάβω ότι έκανε το ίδιο με την πρώτη φορά που την είχα δει.

Το ένα της χέρι έπαιζε τον πούτσο μου , ενώ το άλλο βρισκόταν μέσα στο μουνάκι της. Καθόταν πάνω στο χέρι της και έκανε αυτές τι μικρές κοφτές κινήσεις με τη λεκάνη της.

Πέρασαν λίγος χρόνος παράνοιας και καύλας. Δεν ξέρω πως έγινε, αλλά κάποια στιγμή μου έσφιξε τόσο πολύ τον πούτσο που πόνεσα, ένα δευτερόλεπτο μετά όμως τον χάιδευε πάλι πάνω κάτω και δεν άντεξα: Πλημμύρισα το μποξεράκι με τα χύσια μου. Ένιωσα την κοιλιά μου χαμηλά να συσπάται , τα αρχίδια μου να αδειάζουν μεγάλες ποσότητες σπέρματος, την ίδια στιγμή που τα ποδαράκια πάνω στα οποία ήμουν ξαπλωμένος, μόλις ησύχαζαν από το τρέμουλο που έφερε ο δικός της παθιασμένος οργασμός.

Σηκώθηκε με αργές κινήσεις. Προσεχτικές. Μα καλά ακόμα πιστεύει ότι κοιμόμουν; Της έκανα το χατίρι και κράτησα κλειστά τα μάτια. Την άφησα να φύγει. Άκουσα την πόρτα του μπάνιου να ανοίγει και μετά από λίγο να κλείνει. Όπως δευτερόλεπτα μετά έκλεινε και η πόρτα του δωματίου της.

Σηκώθηκα κοιτώντας τα χάλια στο μποξεράκι μου. Πήγα στις μύτες στο μπάνιο και πλύθηκα όσο πιο αθόρυβα μπορούσα. Μετά γρήγορα στο κρεβάτι μου, με τον πούτσο πάλι καυλωμένο, το μυαλό τρελαμένο και τις αμφιβολίες…

Με είχε καταλάβει και το προκάλεσε αυτή; Μήπως δεν μου μίλησε γιατί νόμιζε όντως ότι κοιμάμαι; Μήπως δεν το έκανε για να κάνουμε αύριο σαν να μη συμβαίνει τίποτα; Θα ξαναγίνει κάτι; Πρέπει να της μιλήσω γι’ αυτό;

loading...

Loading...

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ