Breaking News

«Θα σας πω την ιστορία μου με την χήρα και τις «ανάγκες» της» BINTEO

Πριν χρόνια, ήμουν 28άρης θυμάμαι, γυρνούσα με το πλοίο της γραμμής από Σκιάθο στη Θεσσαλονίκη,μετά από καλοκαιρινές μου διακοπές σε έναν φίλο εκεί που με φιλοξένησε.Ήταν μετά από Δεκαπενταύγουστο και το πλοίο ασφυκτιούσε από κόσμο.

Ψάχνοντας μια θέση να καθίσω, εντόπισα ότι υπήρχε μία κενή δίπλα σε μια κυρία όπου όμως είχε……Αφού τη ρώτησα αν κάθεται ήδη κανείς εκεί, μου απάντησε πως μπορούσα να καθίσω, όπως και έκανα.
Θα ‘ταν δε θα ‘ταν 43χρονών, πολύ εντυπωσιακής εμφάνισης και από φυσικά της χαρίσματα και από προσωπική της περιποίηση.

Σwμα με καμπuλεs στα επίμαχα σημεία, ψηλή, με στnτo στ@θος, μακριά κατάξανθα σπαστά μαλλιά και xuτά πoδια που με τα ψιλοτaκouvά της, άνετα τη φαντασιωνόσουν να σου κάνει διάφορα!

Με τόσες ώρες που θα περνούσαμε δίπλα ο ένας με τον άλλον, ήταν αδύνατον να μη πιάσουμε την κουβέντα.

Η κυρία λοιπόν ήταν χήρα με γιο στο Λιμενικό που δούλευε στη Σκιάθο εκείνο το διάστημα, εξού και γυρνούσε μαζί μου μετά από επίσκεψή της λίγων ημερών να τον δει.

Όσο περνούσε η ώρα, απόκτησε η κουβέντα μας τέτοια οικειότητα που άρχισε να μου λέει τις περιπέτειες του μακαρίτη του άντρα της, ο οποίος την κεpάτωνε ασύστολα. Χήρεψε νέα, στα 39 της, πριν 5 χρόνια περίπου.

Αισθάνθηκα το βλέμμα της να περιπλανιέται συνέχεια επάνω μου καθώς μιλούσαμε και πήρα το θάρρος να ζητήσω το τηλέφωνό της, όταν φτάναμε.

Δεν ζορίστηκε να μου το δώσει και μάλιστα λέγοντας ότι μια και μένει μόνη της και είμαι τόσο καλός ακροατής, δε θα ήταν άσχημα να πίναμε και κάνα καφεδάκι στη Θεσσαλονίκη τώρα που γνωριστήκαμε.

Χωρίς να αφήσω και τον χρόνο να περάσει, στην εβδομάδα επάνω, επικοινωνήσαμε για να βρεθούμε. Ήταν Κυριακή μεσημέρι και όταν πήγα να την πάρω με το αυτοκίνητο, πρότεινε να πάμε για ψαράκι στην Περαία.

Έτσι κι έγινε, μετά από την παραλιακή γραφική ταβέρνα όπου ήπιαμε ομολογουμένως και οι δυο μας αρκετό κρασί, ήρθε η χαλάρωση, τα λόγια με υπονοούμενα και τα τυχαία αγγίγματα σε αθώα σημεία ο ένας στον άλλον.

Η ατμόσφαιρα έδειχνε ότι ήμασταν και οι δύο μας σε άλλη διάθεση από ότι θέλαμε τυπικά να δείχνουμε. Η ίδια βέβαια, πολύ πιο σφιγμένη και γεμάτη αναστολές, μια και δεν ήταν κάτι που συνήθιζε, σε συνδυασμό με την αποχή της από το χόμπι του έpωτα κοντά 6 χρόνια, την έκαναν να είναι αμήχανη και άτολμη.

Της πρότεινα να πάμε μετά μια βόλτα στην παραλία έτσι για να ξεζαλιστούμε. Επίτηδες, πήρα την κατεύθυνση παραλιακά προς την ερημική πλευρά της περιοχής. Χαχανίζαμε, λέγαμε χαζά, με έπιανε αγκαζέ και όλο πιο πολύ έγερνε στον ώμο μου.

Την έπιασα αγκαλιά από τους ώμους και εκείνη έτρεμε ολόκληρη από το άγγιγμά μου. Ακόμα και όταν τη φίλησα ρουφηχτά στο στόμα, δε σταμάτησε να τρέμει ολόκληρη. Αφού χαϊδευτήκαμε στο παγκάκι για αρκετή ώρα, για να μη την προκαταβάλω κι αρνηθεί, της πρότεινα να πάμε να ξεκουραστούμε στο αυτοκίνητο.

Εκεί το πάθος άρχισε τόσο να μας κυριεύει, που φιλιόμασταν με τόσο πάθος και τα χέρια μας εξερευνούσαν όλο και περισσότερο το σώμα του άλλου επάνω από τα ρούχα. Για μια στιγμή την κυρίευσαν οι αναστολές της και σταμάτησε.

Την πήρα τρυφερά στην αγκαλιά μου και τη φίλησα θερμά. Ήταν το τρέμουλο κι η συστολή μιας χήρας που είχε καιρό να αγγίξει άντρα. Μου έλεγε στην αρχή να μην προχωρήσω. Δεν απαντούσα, αλλά της έδινα τον χρόνο να με συνηθίσει ενώ την ξεσήκωνα με τα τολμηpά μου χάδια, που και που.

Μου ζήτησε να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής. Στην αρχή της διαδρομής, δε μιλούσαμε καθόλου. Μόλις πλησιάζαμε στο Καραμπουρνάκι όπου μένει, μου πρότεινε να κεράσει έναν καφέ στο σπίτι της. Φυσικά και δέχθηκα αμέσως την πρόταση.

Κλείνοντας την εξώπορτά της πίσω μας, μου όpμησε φιλώντας με τόσο πάθος που με το ζόρι κρατήθηκα να μη της σκίσω τα ρούχα επιτόπου.

Της είπα με τρόπο, να βγάλει τα ρούχα της για να μην τα τσαλακώσει και να βάλει ίσως κάτι πιο ελαφρύ.

Ξαφνικά μπροστά μου κοιτώντας με στα μάτια με νόημα πονηρό, έβγαλε μπλούζα και παντελόνι κι έμεινε με τα εσώpουχα της. Μωβ δαντελωτό…….

δείτε την συνέχεια στο βιντεο εδώ
loading...

Loading...