Breaking News

«Η ξαδέρφη με έπεισε να κάνουμε Tpio με τον άντρα της»-BINTEO

Πριν από πολλά χρόνια, μια αγαπημένη φίλη άλλαξε εν μια νυχτί συμπεριφορά απέναντι μου.

Άρχισε να μου πιάνει το χέρι, να με αγκαλιάζει και γενικά να επιδιώκει «τυχαίες» σωματικές επαφές…

Στην αρχή ο νους μου δεν πήγε στο κακό. Άλλωστε κάθε φορά που συναντιόμασταν αγκαλιαζόμασταν εν θερμώ λόγω της αγάπης που μας ενώνει από παιδιά.

Αυτά τα τυχαία αγγίγματα, συνεχίστηκαν όλο και πιο έντονα στις συναντήσεις που ακολούθησαν.

Δεν μπορούσα να πιστέψω πως η παιδική μου φίλη με δυο μικρά παιδιά και έναν ευτυχισμένο γάμο -με έναν κούκλο και μάλιστα νεότερο της άντρα- πως άρχισε να με βλέπει εpωτικά.

Αρχικά έκανα πως δεν καταλαβαίνω. Ήταν τόσο ισχυρό το σοκ που δεν πίστευα ό,τι και αν ζούσα.

Μια μέρα που μου ζήτησε να πάμε στα μαγαζιά -για να διαλέξουμε ένα δώρο για τα γενέθλια του άντρα της. Σκέφτηκα πως θα του αγοράσουμε πουκάμισο, γραβάτα, ένα πουλόβερ κάτι φυσιολογικό…

Αντ’ αυτού, με πήγε σε ένα μαγαζί που πωλούσε σeξι εσώρουχα και εpωτικά παιχνίδια. Κόντεψε να μου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι. Τι γυρεύουμε εδώ την ρώτησα;

Και έως εκείνη την στιγμή δεν ήξερα το μυστικό της… το ορκίζομαι! Μου ανέφερε πως από τότε που γεννήθηκε ο δεύτερος γιος της, ο άντρας της έπαψε να τη βλέπει εpωτικά. Ο σύζυγός της άρχισε να τη βρίσκει βαρετή μάνα και όχι τη δίμετρη κοpμάρα που εpωτεύτηκε. Άρχισε να την αποφεύγει στο κρεβάτι, να λέει πως έχει πονοκέφαλο και πως δεν του «βγαίνει η αρσενική του φύση μαζί της».

Μόνο που δε λιποθύμησα από το σοκ. Από τη μια ήθελα να την παρηγορήσω και από την άλλη να το βάλω στα πόδια. Τέλος πάντων αφού διαλέξαμε ένα $exy κορμάκι για εκείνη και κάποια εpωτικά βοηθήματα για το σύζυγό της και την ίδια πήγαμε να πιούμε ένα καφέ.

Κατά την ώρα του καφέ την ανάγκασα να μου μιλήσει έξω από τα δόντια. Η Μαρία μου άνοιξε την καρδιά της και εκεί θα πρέπει να γύρισε το μισό καφέ και να μας κοιτά. Τι μου είπε και με έκανε να χλομιάσω και να χυθεί ο μισός καπουτσίνο πάνω μου; Ακούστε!

Ο σύζυγος -είπαμε νεότερος και κούκλος- άρχισε από το πούθεν να έχει εpωτικές ανησυχίες. Άρχισε μετά από μια περίοδο μεγάλης εpωτικής ανομβρίας να ρίχνει “στο τραπέζι” την ιδέα της ανταλλαγής συντρόφων. Ο Νίκος, (ο κούκλος που είπαμε), της έλεγε της Μαρίας πως κάθε ζευγάρι που γνωρίζεται από παιδί έχει ανάγκη από μια πικάντικη αλλαγή που θα ανανεώσει τη σχέση και θα απογειώσει ερωτικά το ζευγάρι. Τη διαβεβαίωσε πως την αγαπά, πως τη σέβεται αλλά πως τη φαντασιώνεται να «παίζει με άντρες και γυναίκες» μπροστά του. Μόνο τότε την ποθούσε.

Με τα πολλά της πρότεινε να βάλουν μια αγγελία στο διαδίκτυο- συνοδευόμενη από φωτογραφία από ερωτική τους περίπτυξη και να γράψουν τις φαντασιώσεις τους – ώστε να βρουν ένα ζευγάρι του ιδίου επιπέδου με αυτούς και να πειραματιστούν. Πράγματι, το δοκίμασαν και η εμπειρία τους άρεσε πολύ. Μετά από πολλές αναζητήσεις και επίπεδα παιχνιδιού η φίλη μου σκέφτηκε να με βάλει στο κόλπο. Και τότε μου είπε ανοιχτά πως με ήθελαν ως τρίτη στο κρεβάτι τους. Ήθελε να με δει να κάνω έpωτα με τον άντρα της και στη συνέχεια οι δύο μας μαζί του. Ως ιδέα τα πρώτα δευτερόλεπτα το οραματίστηκα. Πάντα μου άρεσε εμφανισιακά ο άντρας της. Αν το έλεγα στο δικό μου σύντροφο θα με έσφαζε στο γόνατο…

Μήπως να ήταν το δικό μου κρυφό μυστικό; Και αν το ανακάλυπτε; Θα με θεωρούσε τουλάχιστον τσοuλα. Ο δικός μου άντρας ήταν και είναι αρκετά παραδοσιακός τύπος. Δεν ξέρω τι σκέφτεται κατά την εpωτική μας συνεύρεση αλλά έναντι μου είναι κύριος…

Τελικά αποφασισα να..

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
loading...

Loading...